lunes, 15 de diciembre de 2014

Anotacions de la primera fase

Durant la primera fase, m’he pogut endinsar una mica més en l’historial de cada alumne. Això, ha fet que em posés més en situació i que tingui una imatge més acurada d’ells.
En primer lloc, cal dir que en R va passar la proba del WISC  i amb aquesta és va esbrinar que té un quocient intel·lectual d’un 109, és a dir, té un nivell mitjà alt; en el qual es destaca molt bones capacitats intel·lectives i un altíssim potencial per al raonament i l’abstracció. A l’escola té un pla individualitzat i assisteix al centre psicopedagògic un cop a la setmana.
D’altra banda, en G va arribar al centre per un trastorn de comportament a l’escola i per un trastorn d’aprenentatge. Se li han passat dues proves: ADI-R i ADOS-G amb les quals s’arriba a la conclusió que pateix un trastorn d’espectre autista. A més, és atès per psiquiatria a l’hospital de nens de Barcelona i al centre acut un cop per setmana.

Aquestes dades, a més d’altres més confidencials que no citaré per aquí em van fer veure  i adonar-me de la situació i realitat de cada alumne. Penso que és un fet indispensable per poder tirar endavant el projecte, ja que abans de poder realitzar qualsevol tipus d’intervenció és imprescindible analitzar bé el subjecte per poder establir-te uns objectius acords a les necessitats de cada alumne.

Bibliografia:
  • Material psicopedagògic del centre: informes, avaluacions i anotacions dels dos alumnes en qüestió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario